tisdag, april 6

Välkommen till Dahliasällskapet monter på mässan.


På torsdag drar mässan igång och håller på till på söndag. Efter helgens nyckfulla väder måste man säga att mässan är ett säkrare vårtecken tycker jag.

De av er som vill veta och lära er allt om Dahlior tycker jag ska komma till vår monter i B-hallen vid scenen. Om ni vill ha en blommig sommar det vill säga. Jag kan på stående fot utlova maximal utdelning för minimal insats. Ett sådan löfte kan bara en heltidsarbetande trebarnsmamma ge. Och det är jag.

Denna raring heter Susan Maugham och Marie Ohlson tog bilden.

Vi ses!

2 kommentarer:

  1. Oj, så synd att jag inte såg detta inlägg innan jag besökte mässan... Då hade jag kommit och hälsat på dig där... Jag var på mässan två dagar, men hann inte med allt ändå... idag vet jag massor som jag missade, men nu skiner solen så jag måste ut och leka i rabatterna:-)

    Ha en go söndag, du med!

    SvaraRadera
  2. Det hade varit kul, men det blir fler tillfällen! Mässan var bättre än på många år och jag hann inte heller med allt. När jag ser andras bilder inser jag hur mycket jag missade =)

    Ha det bra så länge!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails